Koncert Zdravka Čolića

nedjelja , 09.03.2008.

SHEITANS 14.3., petak u TVORNICI (ovo koristim jer je post na naslovnici..hehehe)


Sinoć sam bio na koncertu Zdravka Čolića u Brčkom. Povod? Dan žena je ujedno i Dan Brčko Disktrikta a pošto taj grad ima budget veći nego recimo Sarajevo onda im i nije neki problem dovesti Zdravka Čolića da malo zabavlja narod. Honorar je navodno bio nekih 15.000 eura plus troškovi produkcije. Sve u svemu brdo love.

Prostor održavanja koncerta nije baš adekvatan jer je to trg koji može komotno primiti nekih 10.000 ljudi a tamo je po mojoj slobodnoj procjeni bilo nekih duplo više ljudi plus ljudi u okolnim ulicama. Jedno 25.000 ljudi. Opsadno stanje. Pošto je supruga nedavno izrazila želju da bi slušala Čolića LIVE nije niti slutila kako će joj se želja brzo ostvariti i to još da Čola dođe na 25 kilometara od nas. Nevjerojatno. Skoro kao i izjednačenje Fulhama protiv Blackburna u 89 minuti za moj nedobitak od 130 ojra. Ode marka u nepovrat.

Gužva je bila baš onakva kakva bude na džabe koncertu nekog poznatog pjevača. Šogor i ja smo se plasirari na dovoljnoj udaljenost da razaznajemo ko je na bini Zdravko a ako plesaljka. Žena i sestra joj su uspjele još malo se približiti bini.

Ne znam (jer smo kasnili) dal je Čola otvorio nastup sa mitskim pozdravom „Đeste pičke evo stigo Zdravko Čolić“ no moram priznati da je čovjek stvarno as. Odlična produkcija, ekipa od 16 glazbenika plus plesaljke iz Novi Sad napravile su odličnu amosferu iako je vani bilo zamal nula stupnjeva. Čola je u 2 i pol sata prošao kroz većinu svojih hitova i sve to vrhunski zvuči. No ono što je meni bilo najljepše je vidjeti mnogo razuličitih geenracija koje su odrasle ili još uvijek odrastaju uz njegovu glazbu. To je posao.

Baš sam se pitao kad će meni toliko svjeta doć na svirku. Reko garant kad odapnem il tako šta. Šteta tolike gužve jer sam Čoli ponjeo jednu Rio Mare konzervu da mu vratim, a koju sam od njega smazo kad smo u Sloveniji nakon njega snimali album. Jeb ga..valja bit pošten......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.